کارهای مهم یک مدیر وب سایت پس از طراحی وب سایت

توسط

طراحی وب سایت زمانی که به پایان رسید تازه شروع کار برای مدیر آن وب سایت می باشد زیرا وب سایتی در جامعه مجازی موفق می باشد که به مانند یک دفتر حقیقی مدیریت شود و حتی بیشتر از یک دفتر واقعی تمرکز مدیریت روی آن باشد. مدیر وب سایت بایستی، موارد زیر را رعایت نماید تا وب سایتش به گورستان وب سایت ها انتقال پیدا نکند و سایتی پویا و زنده داشته باشد.

1. بهبود شخصیت خویش: هر روز حداقل یک ساعت به دنبال ارتقاء خود باشید که در مورد سایت شما کارایی داشته باشد مطالب مفید مطالعه کنید.

2. چشم انداز پنج ساله یک سایت را ببیند: برنامه سایت خود را برای پنج سال آینده روی کاغذ بیاورید و روزانه این چشم انداز را به یاد بیاورید. این کار به شما کمک می کند تا زمان خستگی و ناامیدی محرک شما برای ادامه کار با انرژی بالا باشد.

3. استخدام نویسندگان مناسب برای سایت: یک وب سایت توانمند هم مثل یک شرکت بزرگ کار یک یا دو نفر نیست! پس شما به کارمندانی در سایت تان نیازمند هستید؛ همیشه به فکر استخدام کارمندانی باشید که مثل مدیر سایت برای سایت شما انرژی لازم و وقت مفیدی بگذارند.

4. بهترین مربی کارکنان وب سایت خود باشید: همیشه سعی کنید کارمندان شما را به چشم یک مربی نگاه کنند و از شما کمک بگیرند و با شما مشورت کنند نه این که از دست شما فراری باشند.

5. رویای بزرگتر برای وب سایت خود در نظر داشته باشید: یه ضرب المثل قدمی چنین می گوید: بچه تا گریه نکند کسی بهش شیر نمی دهد، شما چرا بیشتر از این که دارید نمیخواید؟ بیشتر خواستن و دنبال دارایی بیشتر به شما انرژی و انگیزه می دهد. رویاهای بزرگ داشته باشید. بزرگتر از آن چیزی که همین الان هم به فکر شماست.

6. بازاریابی و نوآوری برای سایت: هر روز به فکر این باشید که سایت خودتان را به مردم و مخاطبان بیشتری نشان بدهید. تبلیغات کنید بازاریابی کنید بازارسازی کنید اگر می توانید نوآوری کنید تا پله های موفقیت را برای سایت خودتان تصاعدی بالا ببرید و با طراحی سایت و با انجام کارهایی که در این مقاله ذکر شد کسب و کارتان را ارتقا ببخشید.

منبع: وب سایت علی کشاورز

1 نظر
  1. راتین 10 سال قبل
    پاسخ

    بسیار عالی… مختصر و مفید

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید